شرکت اریا پردیس

پخش پیام های بازرگانی تلویزیونی و رادیویی

مجری پذیرش و پخش پیام های بازرگانی تلویزیونی و رادیویی

در فضای تبلیغات امروز که حجمی وسیعی از پیام های تبلیغاتی از مسیرها و رسانه های متعدد منتشر می شود و ذهن مخاطبان از این همه تنوع و تکرار اشباع شده است انتخاب یک رسانه مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بدون شک یکی از این رسانه های منتخب در عصر حاضر تلویزیون است. از ویژگی های منحصر بفرد و ممتاز تلویزیون نسبت به رسانه های تبلیغاتی دیگر می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

کنش و حرکت: تلویزیون یک رسانه مبتنی بر جلوه های بصری و تصاویر متحرک است و همین تفاوت نسبت به راسنه های مکتوب و چاپی باعث جذابیت. تاثیر و ماندگاری مضاعف در ذهن مخاطب می شود.

داستان گویی: اکثر برنامه های تلویزیونی با داستان گویی همراه است این قابلیت در آگهی های تلویزیونی می تواند فراتر از یک سرگرمی باشد و در لفافه داستان پیام ها و نکات متعددی را به ذهن مخاطب منتقل نماید.

نماو آوا: تلویزیون یک رسانه دیداری و شنیداری است یعنی هم از قوه بینایی و هم شنوایی مخاطبان بر روی صفحه تلویزیون می توان یک پیام تصویری ضعیف را با یک پیام کلامی قوی تقویت نمود و بالعکس.

احساس: تلویزیون بیش از هر رسانه دیگری توانایی تحریک احساسات و عواطف عمومی را داراست. بر روی صفحه تلویزیون وضعیت های زندگی واقعی با تمامی طنزها. خشم ها. ترس ها و… جان می گیرد و با استفاده از این ویژگی در تبلیغات تلویزیونی به عواطف و احساسات مخاطبان جهت می بخشد.

شرکت آریا پردیس به عنوان مجری پذیرش و پخش پیام های بازرگانی با اطلاع از علم روز تبلیغات و با بهره گیری از متخصصین خلاق و مجرب می تواند بهترین روش استفاده و نتیجه گیری از تبلیغات تلویزیونی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا از هدر رفتن منابع مالی و به خطر افتادن اعتبار و جایگاه برند تجاری در اثر استفاده از شیوه های غیر اصولی در تبلیغات جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *